Taylor Swift...hmm...

"Romeo Take Me Somewhere We Can Be Alone,

I'll Be Waiting, All There's Left To Do Is Run"

 


Taylor Swift - AOL Sessions


Sockersöta Taylor Swift, extremt blond med långa lockar, ser helt enkelt ut som en ängel:P

Men hon ser inte bara ut som en ängel, hon har en fantasktisk röst och skiver fantastisk musik, kanske lite mycket fantasktiskt men jag talar ju bara sanning;)

Hon har två album bakom sig, hennes debut album "Taylor Swift" och den nyare plattan "Fearless" som hon släppte förra året.

Alla har nog hört någon låt från det äldre albumet utan att de vet det, om ni ger det en chans hittar ni säkert en låt som ni känner igen;) Förra året släppte hon singel "Love Story" som nog varenda kotte på jorden har hört. Just den här låten borde ha varit lätt att tjata ut men jag har fortfarande inte lyckats vilket jag är riktigt glad över:D

Idag ville jag introducera en låt från hennes nya album som hon skrivit tillsammans med kompisen Colbie Calliat. Låten heter "Breathe" och är den perfekta låten att sätta sig ner, slappna av och bara lyssna på helt enkelt;)

Innan ni trycker på play vill jag bara säga att uppdateringarna kan minska lite framöver för att nu är det dags för mig att ha den semester jag längtat efter;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0