OneRepublic is the shit. full stop.

"Well, all I need is the air I breathe and a place to rest my head"

 

Jag kan inte komma på en rolig hälsning så vi kör till med ett enkelt hej.

Hej!

Allt bra?

Varenda gång jag hör något som jag skulle vilja ladda upp i bloggen glömmer jag det sekunden efter, smidigt va?

Inte direkt..

Om jag inte kommer på något direkt när jag bara almänt känner för att skriva som nu t.ex. så drara jag in på youtube och tittar om jag lagt något kul under "favoriter" det roliga är att jag har hur gamla klipp som helst där som jag inte äns tycker om längre, får väl rensa den snart.

Oh, well. Tillbaka till musiken;)

Detta är en låt osm ligger mig nära hjärtat. Jag har försökt att förklara vad den betyder flera gånger men aldrig riktigt lyckats, man kan verkligen relatera den till mycket, vart man än befinner sig i livet. Eftersom att jag inte kan förklara den så har jag inte mycket att skriva om men jag vill verkligen att ni ska ge låten två eller tre chanser för att första gången lät den ganska konstig:P

BTW, om ni vart inne på min bdb har jag just denna text i min presentation, om ni ville veta;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0