All Of Us.

"All of us are searching for an open arm,
Well, it's a shame how I curl up in the dark"

 

Hello my "many" readers.

Det första jag tänker göra är att tipsa er om en vän till migs musikblogg:P Musikbloggar hit och dit liksom:P

Anyways, han skriver en del om trummor (vilket inte är så konstigt eftersom att han är grym på att spela), en hel del om musik och bara allmänt roliga grejor;) 

www.sheepiam.blogg.se

Back to da music..

För ett tag sen vestämde jag mig för att dra till ett nytt band under kategorin "favoriter" och just det bandet är Blindside!

Yeah!:P

Jag har hittils två favoritlåtar, Sleepwalking och den som jag inte kan få ut ur huvet, All Of Us. Blindside är verkligen en grymt bra band och jag längtar verkligen till den dagen jag får se dom live:D Nu har jag äntligen fått se en av mina förebilder live och den känslan man får då ligger verkligen på topplistan av vad man nu ska kalla listan, sköna känslor? inte vet jag..

Jag tyckte att det var dags att ni som inte hört dom gör det. Jag valde live versionen på filmen nedan men om ni vill höra den inspelade versionen vilket enligen mig är snäppet bättre kan ni använda er av denna rad med tecken och skriva in den i "sök" grejen om ni har Spotify, annars får ni helt enkelt hitta den själva.

spotify:track:4n0RUYGxANdfiFMZWlQdVJ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0