Sound Of The Underground

"I don't know what is pushin' me higher, It's the static from the floor below 
Then its drops, and catches like fire, It's a sound I, It's a sound I know"

 

Hej på er igen!

Idag har jag något annorlunda att komma medäven om jag försöker skriva om så mycket varierat som möjligt.

När jag var mindre så bodde jag utomlands ett tag. Medan alla här hemma i Sverige lyssna på Spice Girls, Backstreat Boys och en massa annat lyssnade jag på Westlife, S Club 7 och Girls Aloud mm.

Det roliga här är att när jag var yngre och lyssnade på Girls Alouds musik så ville jag bli som dom, coola kläder (not so much:)) och all dans och musik som de kom med tyckte jag var fantasktisk. Den låten jag vill bjuda på idag är deras första singel och heter "Sound Of The Underground". Jag kan fortfarande komma på mig själv när jag går runt och sjunger på den:P 

Ju mer åren har gått desto mer kläder har denna popgrupp tagit av sig och börjat använda sig av mer "vågade" danssteg. När jag lyssnade på dom såg dom ut som de gjorde när de uppträdde på FoxKids Live som gick på Jetix vilket jag självklart satt bänkad framför. Om ni vill se skillnaden är det bara att klicka på länken nedan;)

http://www.youtube.com/watch?v=kKBisrO7K-M

Här har ni musikvideon:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0