Coldplay Fever

Det roliga är att jag har börjat lyssna mer på Coldplay tack vare bloggen:P Idag började jag lyssna på låten "twisted logic" som jag faktiskt aldrig tagit mig tid att lyssna på och jag ångrar inte att jag gjorde de;)

Som vanilgt så har jag tråkigt och när jag har tråkigt så underhåller jag mig med filmen på YouTube. Idag hittade jag en hel radda filmer från när coldplay spelade på Glastonbury vilket var 2005. Nio delar/filmer finns det och nu håller jag på att kämpa mig genom dem med nöje;)

Här har ni första delen. Mitt tips är att ni dubbelklickar på filmen så kommer den upp på youtube istället så kan ni ta er vidare till de andra 8 delarna;) 

Det är ganska svårt att ha ett band i veckan för att det ända jag har att komma med är mina egna tankar kring bandet och mina favoritlåtar men jag får göra så gott jag kan;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0