Ny upptäckt!

Hejsan:D

Många inlägg på rad här;)

Imorse satte jag mig framför spotify och kända för att hitta något nytt. Spotify rekomenderar ju artister så jag kollade in dom. Det var bara ett band jag inte kände till och det är "The View".

Ny Upptäckt!

Även om jag bara hört typ fyra låtar med dom än så gillar jag dom redan:P Och då menar jag musiken för att bandet har inte de snyggaste medlemmarna men jag dömmer ett band efter musiken och inte efter utseendet som jag även hoppas att ni gör;)

Det första låten jag hörde var "Shock Horror". Starkt rekomderad.

Denna musik kanske inte är just din stil men jag kommer försöka variera så mycket jag kan:D Det brukar jag vara bra på.

Den är ganska lätt för mig att hitta något att skriva om eftersom jag typ byter "musiksmak" varenda dag. Därför fastnar jag inte bara för ett band utan typ 5 i taget:P om det är möjligt:P

Men du, kolla in bandet, typ "engelsk rock" skulle jag kunna kalla det, men alla tycker ju olika;)

Har ingen länk idag så nu får dra in på YT elr Spotify och kolla men jag har en bild att bjuda på!

 

THE VIEW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0