Humörsvängningar.

"I'm so sick, infected with, where I live, let me live without this 
empty bliss, selfishness, I'm so sick, I'm so sick "

 

Ni alla tror säkert att ni har fattat min musiksmak men snälla, lura inte er själva nu. Imorse var jag på musikal humör och nu är jag på rock humör. När jag blir på rock humör är det oftast Breking Benjamin, Paramore, Linkin Park, Flyleaf, The Offspring och en massa mer som gäller.

Om ni inte visste det så ser jag upp till kvinliga sångare i band (asså då menar jag att de är tjejer, inte att de är femenina;)). Därför händer det att det blir väldigt mycket Paramore och Flyleaf men inte har jag något emot det;)

Idag valde jag att köra med en klassiker, I'm So Sick med Flyleaf. En stor rekomendation om ni inte redan hört den men bra låtar kan man ju lyssna på flera gånger i rad så det borde inte vara ett problem att lyssna på den igen;) 

Kolla även in denna länk;) En liten tjej som sjunger I'm So Sick på Rock Band:P

http://www.youtube.com/watch?v=GnankAnrDf4

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0